Kesan Penggunaan Minyak Keting Besi?

1. Setelah guna, saya rasa berdenyut. Adakah itu normal?

Ya.. Itu tandanya kesan Minyak Keting Besi telah menyerap pada kulit dan mengalirkan aliran darah dalam Libido agar kembali kuat.


2. Kenapa selepas saya guna beberapa hari, timbul urat di batang zakar dan saya rasakan seperti kebas pada batang zakar saya?

Itu tandanya, anda melurut dengan kuat menyebabkan urat zakar bengkak. Rehat beberapa hari dan amalkan zakar dicelur dalam segelas air suam sehingga dingin selama 3 pagi.


3. Kenapa saya kembali tidak tahan lama selepas habis 1 unit Minyak Keting Besi dipakai?

Itu bukan kerana faktor Minyak Keting Besi. Ia berpunya dari pelbagai sebab. Antaranya:

a. Tiada rehat yang cukup
b. Pemakanan
c. Penyakit (amnya Diabetis / Darah Tinggi)
d. Psikologi
e. Gangguan